justbeccca

Extremt trött

Kategori: Allmänt

Då var det måndag och jag är faktiskt ovanligt sliten. När man går i skolan eller jobbar brukar man inte gilla måndagar, för det betyder att det är jobb igen. Men nu när jag är hemma och sjukskriven gillar jag inte heller måndagar. För av någon konstig anledning är jag helt slut på måndagar. Det är ungefär som min måndag är egentligen min söndag. Fast alla dagar för mig är lördag/söndag. Men jag ska lägga mig och vila strax och efter det blir jag nog piggare :D

Morgonen har varit lugn och skön. Baby och jag var iväg till bergvik så han handlade inför annandag jul och jag var ute och gick med Atos. När vi kom hem så var mamma och Arwid här hemma och väntade på att bli bjudna på fika. Så vi har fikat med dom, busat och dansat. Sen kom Carro en stund senare också.
Nu är jag och Atos själva hemma. David åkt till jobbet och de andra har åkt hem till faster för att mata Arwid.
Tänkte kolla igenom kartongerna igen här uppe efter laddaren till kameran och sedan duscha och till sist vila en stund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: