justbeccca

Äntligen hemma!!!

Kategori: Allmänt

Nu är jag äntligen hemma igen i min lägenhet, med mina saker och min hund :D Livet är fan underbart

Har grejat och sånt här hemma typ hela natten till idag för att få i ordning. Håkan och jag lekte flyttmän igår. De var bara vi dom flyttade mina soffa, byrå och mediasystem från dom till min lägenhet och från min lägenhet deras soffa. Sedan var vi hem till mamma och hämtade Atos och alla mina kläder och sånt.
var och handlade idag också och sånt :D Umgåtts med Marre har jag också gjort ända sen halv sex, vilket alltid är mysigt :D hih

Nu strax blir de promenad med Atos och Jonas, tycker att de båda behöver rastas så då får de bli en tur:P hahah

I lördags var vi på middag/kalas för Johanna som flytter till Halmstad på fredag för sitt nya jobb. Sen var vi upp till Jocke och Linda som hade poolparty som också var lika trevligt.
Annars har de väl inte hänt så mycket mer. Som jag kommer på nu i alla fall. hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: