justbeccca

vattenpölarna...

Kategori: Allmänt

Då vart de tisdags natt. vad har jag hittat på idag då. Jo sörrni, eftersom jag hade så ont i ryggen i morse när jag vaknade så plågade jag mig ut på en morgon tur med Baily och sedan raka vägen tillbaka ner i sängen. Låg där till strax innan tolv och sedan gjorde jag mig i ordning och gick iväg till skolan med Tricia=) var i skolan och sedan nere på stan och grejade lite. Sen så gick jag till lägenheten i haga och packade ner de sista jag ska ha med mig och började städa mina rum. Så nu är mina två rum klara. nu är de två sovrum, vardagsrummet, köket och toaletten kvar att städa. Imorgon ska de flytta ut så mycket som går utav de som är kvar. Pianot vet jag inte vart de tar vägen. Men de märks väl. hahaha
Kom i alla fall hem strax innan halv åtta. Då Papi hämtade mig och Baily och lite grejer i haga. Käkade och sedan gick Tricia, jag och Baily på lång promenad strax efter åtta till Wåxnäs. var tillbaka här strax efter tio. Kom hem, gjorde varm choklad, satte mig vid datorn och tv. Sedan dess har jag suttit här. hehe blir varm och go nu. Med tanke på att de är extremt kallt ute, till och med vattenpölarna har fröse till is nu. Herremin gud, hur ska denna vintern se ut? Jag börjar få lite smått panik nu jag. Fan de är mitten på oktober och jag är som en ispinne redan nu. Måste köpa ett täcke till Baily att ha i vinter, för stackars hunden fryser ju han med. De är inte en skön vinter då, de är en elak, förbannat kall vinter. Jag lär nog inte gå ut mycket och jag vet att Baily inte heller kommer att vilja de.

Nu ska jag nog ta krypa ner i sängen med min käraset ägo del, Baily<3 hehe. Finns inget bättre än att ha två täcken och en massa kuddar och en hund sovandes i sängen. De blir varmt och skönt då.
Imorgon blir de haga igen efter skolan. Ska nog försöka ha min bebis imorgon natt med. De är så tomt utan honom.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: