justbeccca

Tid för mig<3

Kategori: Allmänt

Gud vad skönt det varit de senaste dagarna. Bara haft tid för mig själv, tänka över mitt liv och vad jag vill med saker och ting. Hur saker ska bli inom den närmaste framtiden.
Idag har jag varit till skolan och sedan varit hemma och packat och städat och grejat.

Natten till idag hände det något mycket mysko. Jag blev nämligen väckt av att någon stog och plingade och bankade på våran ytterdörr 01.00 till 01.11. Då trodde allvarligt talat att jag skulle dö. Men det var bara min granne fick jag veta idag, som störde sig på att jag hade somnat med tv på. Ärligt, hur mycket lyssnar du egentligen? Somna med tv på är okej och nej jag tänker då fan inte öppna min dörr ett på natten när någon står och plingar och bankar utav helvete och jag ser att det är släckt i trapphuset. Så jävla blond är jag inte. Det värsta av allt var det att utav alla dagar under helgen, så var det tvunget att vara just den natten jag var helt själv hemma. Inte ens Baily var med mig. Så jag kan ju lova att mitt hjärta bankade nästan sig själv ut ur min kropp. Hehe

Nu på kvällen var jag med Josse och Håkan en sväng till bergvik och köpte mig en mango. Jag köpte mango för det finns en viss person som berättade för mig att man ska äta en halv mango varje kväll en halvtimme innan man ska sova, för då får man bättre sömn. Så detta ska jag testa. Men inte ikväll. För ska jag vara helt ärlig så vet jag inte hur man äter mango. Ingen anning om man skalar eller om man typ delar den och äter med sked. haha
Sen har jag hunnit plugga lite engelska med Tricia över telen. Nu ska jag lägga mig och börja läsa en bok som jag ska sammanfatta den 23oktober. Boken heter Glasbruket och är skriven av Arnaldur Indridason. Något som vi har i svenskan, fattar inte varför jag valde en bok på 263sidor. Jag som aldrig läser böcker, Så vi kan väl säga så här, hör ni inget från mig imorgon, så har jag under nattens gång avlidit av en allergireaktion på boken. mohahahaha!!
Nej nu säger jag god natt och sov gott ni alla goa och glada läsare. jag börjar nämligen frysa om mina tosingar och längtar till min underbara sköna säng. Så god natt<3



Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: