justbeccca

Saker och sånt..

Kategori: Allmänt

Har vart lite dålig uppdatering nu de senaste dagarna. men de beror på att jag inte kunnat sätta mig ner en enda sekund, utan att något måste göras direkt.
I fredags blev vi klara med den gamla lägenheten, så nu är den besiktigad och redo för nästa pucko som flyttar in i de huset. hahaha
På kvällen drog Tricia, Kim och jag till metropol och sjöng kareoke och drack. Verkligen roligt var de, trodde ju dock aldrig i hela mitt liv att jag skulle våga gå upp där. Sen när vi kom till stan rök vi ihop med två killar inne på bk, så de slutade med att vi var millimeter från att få åka med polisen. Men som tur var så var de mina två favorit poliser plus fem eller sex kollegor till dom. Jag på något sätt i all min ilska lyckades knäcka alla dom. Ibland har jag klock rena komentarer. hehe och mitt uppe i bråket, hade Tricia och jag skit roligt. Vi skrattade och skojade med varandra. Vette fan hur vi lyckades. Sen brode det nog ha varit pinsamt för dom två killarna, med tanke på att de fick stryk av två tjejer inne på bk, framför en massa människor.

Idag Lördag så har jag slappat typ hela dagen, sen mötte jag Carro och vi gick och handlade. Då kom Sara Wauge och hennes kompisar bort till Pekså och hälsade på en sväng =) Mycket trevligt och roligt att se henne. De är inte ofta längre..
Sen var de bara hem, käka och sedan göra sig i ordning för att börja dricka. Drack i någon timme hos Tricia, sen hos Jesper, sen i någon studio på herrhagen, sen vid tingvalla och sist hos någon på herrhagen.
Nu är jag hemma i alla fall, helt nykter är jag också. Slutade dricka när vi kom till tingvalla. Men min kväll har ändå varit jävligt bra.. Har träffat gamla människor och nya nu ikväll, så de är nice.
Nu blir de somna till en film, har inte bestämt mig än vilken. Men någon av dom blir de i alla fall. Imorgon ska jag nog gå och hämta min Baily-hjärtat. Jag saknar honom något så fruktansvärt mycket. De är väldigt tomt utan honom.



Pussisar på de


XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: