justbeccca

Pluggar...

Kategori: Allmänt

Har pluggat hela dag och sitter fortfarande och pluggar. Har kommit en lite längre nu. Men mycke kvar att fixa med..
Ska nämligen lämna in en massa senast imorgon.
Denna veckan har faktiskt bara gått åt till skolan och stallet. Har till och med nu kommit upp på hästen. Och tömkört utan några problem =) Så de är snabba framsteg. Idag fick han vila så vi kunde plugga. Imorgon blir de stallet och sedan myskväll med Patricia och lördag blir de en heldag i stallet.
Men nu ska jag åter gå till mitt pluggande och ätande. Så vi kommer ännu längre. Lär väl bli sittandes här hela natten, men de kvittar ju faktiskt. hehe
Igår sov jag hos mami och de var riktigt mysigt. Hon har verkligen fått ordning på sin lägenhet och Baily vart väl inte så glad att jag snodde hans plats. Men han låg ändå nästan på mig hela natten, så de gör inget.
Pussiar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: