justbeccca

Mycket men ändå lite

Kategori: Allmänt

Nu händer det mycket här omkring, därav den dåliga uppdateringen. Har inte haft tiden till det. Trodde jag skulle ha det denna veckan, men så blev de inte allt. För första gången har jag skött skolan väldigt bra sen skolan började. Nästa vecka blir bättre =) Har dock förbannat mycket att ta igen, men det hinns med. Får bara se till att inte hamna för mycket mer efter.
Sen så har vi ju som sagt börja packa ner sakerna här i lägenheten. Det är ju inte heller lite saker, det har som sagt täckt upp 110kvm. Så de blir nog några kartonger. Har inte ens kommit helvvägs, ska packa lite nu snart.

Som sagt mycket men ändå lite saker. Just nu känner jag att jag måste ha tid för mig själv. Orkar faktiskt inte bry mig om andra, har nog med mig själv. Men det finns vissa utvalda personer jag finns där för hur jag än mår.
Men det är skönt att vara ensammen hemma nu denna helg med mitt hjärta Baily.. Vi slappar, myser och går många promenader. Det är helt underbart. Få egentid med sin prins.  Sen har ju min Tricia varit hos mig också, igår natt var vi på efterfest på norrstrand, slutade med att jag gick hem själv vid kvart över tre, för att jag hade så jävla ont i magen och var trött som fan. Idag så har h´jag bara varit hemma med hjärtat, vid halv sju kom Tricia hit och vi gjorde inte så mycket egentligen. När hon hade gjort sig klar tog jag med henne på en längre promenad med Baily gick lite över allt och genom stan och mitt hjärta är så duktig, han gick lös hela tiden, utom en gång. Då var han kopplad några meter för vi mötte en hund. Annars var han lös. Hih Jag blir så stolt, min grabb växer ju upp bara mer och mer<3 Tricia hade ett linne och vinterjacka på sig, medans jag hade, linne, tunn långärmadtröja, två tjocktröjor och vinterjacka. Vi båda tyckte det var lagomt skönt ute under promenaden. Så nu vet nu hur frusen jag är av mig. haha
Nu på kvällen har vi lekt lite med Josse och Håkan, vi körde Tricia till Bellevue och sedan åkte vi iväg. Kom hem kvart i ett och har suttit här vid datorn sen dess.
Nu blir det att antigen ta ett varmt bad eller en varm dusch och sedan packa lite. hih




Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Just de glömde skriva, igår kom min bebis dator hem från sin resa till tyskland<3

Kommentarer

  • Wolfa säger:

    Det gör inget att det blir lite dålig uppdatering ibland, så blir det för mig också. Irl livet måste ju gå före :) <3

    2009-10-05 | 14:22:48
    Bloggadress: http://wolfagillstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: