justbeccca

Måndags natt

Kategori: Allmänt

Då var de en ny vecka igen. Har inte hunnit sätta mig ner just nu de senaste dagarna och uppdaterat här, har hållt på att flytta saker. För tillfället och några veckor fram över kommer jag att bo hos min käre Papi. Då vi sa till våran hyresvärd att vi är ute ur lägenheten den 15. Så nu håller vi på att flytta alla mamis saker till hennes lägenhet. Sen ska det städas och besiktigas. men de går nog bra.
Jag flyttade till papi redan i fredags, eftersom jag har varit ute och festat hela helgen med Tricia som fyllde 18 i fredags.
Så på fredagen var vi på någon fest på Vidön. Riktigt trevligt, men dock påvägen in mot stan kunde väl vi inte ha fått punktering. För då hade vi hunnit ut på krogen. Men annars tyckte jag fredagen var bra =)

Lördagen gick vi faktiskt ut på krogen. Eftersom det var Arenas sista öppes dag för gott, tänkte vi att vi drar dit. Väl där träffade vi mycket folk och sånna man inte träffat på flera år. Men som sagt, jag har ett minne som en guldfisk och jag kommer änså länge bara på ett namn, på alla. Hahaha
Det var rätt så mycket folk som skulle in på Arena. När vi kom dit var de kö nästan ända ut i gatan. Men vi som är små och smidiga lyckades att ställa oss i kön två meter i från ingången. Mohahah
Efter Arena hade vi tänkt dragit på efterfest på herrhagen. Men de slutade med att vi tog följe hem och satte oss och snackade vid en trappuppgång i någon timme. Det är så skönt att ha såna nära vänner, som man pratar om allt med. Till och med sånt ingen annan vet om.
Sen när jag gick hem, så stog de några killar i huset mitt emot papi som ville ha upp mig på efter fest. Är ni dumma på riktigt eller? Mina första tankar var, gruppvåldtäkt.. Är ni så dumma på riktigt att ni tror att jag ska som ensam tjej komma upp till eran lägenhet med typ 4-6killar i och festa med er själv? öhm nej, tror inte de. Puckon!!

Idag upptäckte jag att papis nya granne i lägenheten mitt emot är dret snygg. Haha, plus på detta är han polis och sen har vi ju ytterligare en polis i huset. Detta är skit bra och inatt har jag ju mitt hjärta här hos mig. Helt underbart att ha honom här. Tror jag ska försöka ha honom hela veckan. Finns ju inget bättre än han i mitt liv. Hih
Men nu kan jag ju säga att den som ska försöka banka på mitt sovrumsfönster nu kommer att få de lite svårt. För nu bor jag inte på botten plan längre. Hahah
Nej nu ska jag krypa ner i sängen och sova natten. Ska försöka uppdatera imorgon med.



Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: