justbeccca

Jaha ja=)

Kategori: Allmänt

då vart denna helg nästan över. Jag vet att jag inte har skrivit något sen i torsdags. Men har inte kunnat få ro vid datorn sedan dess.
Torsdagen/natten gick åt till att plugga ikapp i handel med Tricia, dock kom vi inte så himla långt med det. Men iaf lite mer ikapp. Ska fortsätta till veckan. Så är de sen bara att starta om igen efter lovet.
I fredags vart de till skolan en sväng, sen ner på stan till Josse och Mikaela och Lucas.
Sen ringde Tricia mig och sa att vi skulle till stallet på direkten. Så vid ungefär halv tre åkte vi dit och grejade. Kom hem vid fem, tog de lugnt, var ute med Baily på promenad och tjugo i sex drygt fick jag en liten slags migrän. Så jag gick och ola mig och sov till nio drygt, var uppe vid sju och käkade. Skulle egentligen varit klar sju och åkte iväg till en förfest då. Men Tricia fick åka dit själv. Hur som helst när jag vaknade skickade jag lite sms med Tricia och snackade med henne i telen, gjorde mig i ordning och sedan åkte vi ner till stan, till score. Där vart vi inte så länge. Så vi åkte vi till norrstrand efter de och fortsatte festa. Somnade nio i morse och vaknade tio över tio och låg i sängen och snackade med henne, vid tolv blev jag uttråkad och gick ifrån dom. Kom hem har luggit på soffan typ hela dagen. Försökt sova, dock inte gått så bra. För ens vid sex drygt, så jag la mig i min säng och somnade vid sju. vaknade vid tio. Blev hämtad av Josse och Håkan strax efter elva. Så har lekt med dom fram till strax efter två. De var faktiskt riktigt trevligt och mysigt=)
Nu sitter jag här vid datorn, med min kaffe som josse köpte åt mig på Shell och lyssnar på musik. Fasten bara en låt, för just nu är de bara den jag gillar:P
Imorgon blir de stallet och sedan till Mami och Baily och sova där en natt. Sen på fredag får jag nog nycklarna till lägenheten och kan börja flytta grejer, om jag inte ska måla om först. har inte riktigt bestämt mig än:D hehe typiskt mig, veligast i stan.
Nu blir de att somna till en film, dock har jag lite mycket energi nu. Hade velat haft den tidigare idag, med tanke på att jag var så trött i huvudet och kroppen så jag skakade. Men kunde ändå inte somna, förens jag la mig i sängen.
Pussiar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: