justbeccca

Ibland....

Kategori: Allmänt

Ibland händer det saker i ens liv, som man försöker förtränga. Men när det känns som man har det. Så uppstår det något som påminner om den saken man försökte förtränga. Jag tror ärligt nu att bästa sättet att gå vidare är att prata om det och bearbeta det under tidens gång.
Men vill för tillfället inte gå in djupare på det.
Dagen har varit skön, skolan i tid, hade tre timmars håltimme, så då åkte Mattias och jag ut till Huc och hälsade på. Det var trevligt de =) Sen kom vi till näst sista lektionen. Efter skolan hem, käka lite. Grejade lite här hemma. Sen middag med Josse och Håkan och Mami. Sen åkte vi iväg och kollade på en sak. Efter det släppte dom av mig på Shell så hoppade jag in i Mias bil och lekte med henne och Pernilla en stund. Sen har det bara gått i ett. Nu blir de somna med boken igen som igår. Hann läsa två sidor och börja på den tredje sidan till mening två. Sen somnade jag. hehe
Så önska mig lycka till, för nu ska jag försöka läsa en stund igen.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: