justbeccca

lugnt och skönt

Kategori: Allmänt

Fan vad lungt och skönt jag har det här hemma. Börjar få mer och mer i ordning. Har fixat allt i garderoberna och fått hit micron och handlat hem mat idag. Skrivit cv och ätit mat har jag också hunnit med.
Annars för min del denna veckan har det varit skolan och pluggat.
Har också hunnit dricka kaffe med Mattias och grejat här hemma och en massa promenader med Baily. Han bor ju hos mig på eftermiddagarna och nätterna. Så kommer mami varje morgon och hämtar honom. Så han slipper vara själv i flera timmar på de nya stället. Hörde honom igår när jag skulle åka en sväng. Då satt han i början och grinade. Men när jag kom hem drygt en halv timme, timme senare så var han lugn och tyst. Men blev överlycklig för att jag kom hem.
De är så mysigt att ha honom hemma här, man känner sig trygg och inte speciellt ensam. Sen så blir det ju några promenader =)
Men nu ska jag antingen plugga svenska, engelska, handel eller småföretagande A. Eller så får de bli en slappkväll framför tv. Har i alla fall gjot i ordning mitt te nu.


Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: