justbeccca

hos mami

Kategori: Allmänt

Är hemma hos mamma nu och varit de i några timmar. Har kollat på en Johan Falk film och nu kollar jag på 6an. Mami har somnat i soffan, har tänkt att väcka henne snart.
Har haft en bra dag idag och igår. Trots humörsvängningarna igår och alla de förbannade knäppa tankarna så har de varit väldigt bra.
Mitt och Tricias mest omtalade samtalsämne är nog om vi ska bli yrkesmördare och hur de skulle bli då. haha
Ibland har vi konstiga idéer och kontiga tankar.

Var i stallet förut idag och jag har nog inte lika roligt som Tricia har när hon kollar på när Lillen och jag bråkar som fan.
Det känns ibland som om vi är värre än syskon. haha
Imorgon klockan sju ska papi möta målaren och hämta ut mina tapeter och sedan ska han börja frächa upp mitt nyblivna hem =) Ser fram emot hur resultatet blir. Sen till helgen blir det att flytta dit sakerna och åka och handla och greja. De låter Nice =) hih
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, så nu blir de natten för mig. Imorgon är de en ny skoldag och en massa saker att göra.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: