justbeccca

Hemma hos Tricia

Kategori: Allmänt

Är nu hemma hos Tricia, eller jag har varit här i någon timme.
Denna veckan har gått åt till skolan och stallet. har fikat några gånger i stan med Tricia och folk.
I Trosdags var åkte Tricia med mig till min lägenhet och hämtade alla nycklar, fyra nycklar in, två nycklar till låset på frådet och en till att boka tvättstugan.
Sen på fredagen bestämmde jag med min hyresvärd att de ska tapetseras om och målas om i taket innan jag flyttar dit sakerna. Detta sker då på tisdag, min hyresvärd fixade så de är någon från Sandåmåleri som kommer och grejar:) Så i fredags var jag och valde tapeter och sedan ner på stan träffade några, upp till rud och träffa några, ut till wåxnäs och träffa en och sedan Bergvik en snabbis. Sedan hem och gjorde mig i ordnig och käka. Sedan bar de av ut på fester. Kom hem vid fyra i natt tror jag.
Idag har de bara varit slappt, vaknade gjorde mig i ordning gick över till tricia och sedan åkte vi till Wåxnäs och drack kaffe med en kompis. Sen blev vi hämtade av hennes mamma, så vi två kunde gå in på hagahallen och köpa dricka och lite sånt=)
Nu halv ligger vi i en varsin soffa här och glor runt på nätet. Vi ska nog kolla film snart.
Imorgon ska vi upp vid tjugo i åtta och åka ut till stallet vid åtta.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: