justbeccca

fortfarande trög..

Kategori: Allmänt

Fortfarande trög uppdatering här på min blogg märker jag. Ska jag vara helt ärlig så tror jag att emellan åt glömmer bort att jag har en blogg och de är ingen ursäkt. Utan ren fakta, men nu måste jag skärpa mig lite..
Min vecka har varit skön, eller ja jag blev sjuk i tisdags och i onsdags natt så fick jag feber.
Men nu tar vi det från förra torsdagen, då jag såg nu att jag hade glömt berätta för er att jag hade ett möte på skolan. En så kallad EVK, elevvårdskonferans. Min mentor, skolkuratorn, rektorn och mina föräldrar var med. Mami och papi var med för att hjälpa mig att få alla de trög tänkta människorna att förstå hur saker och ting ligger till i mitt liv. För de att trott en jävla massa skit saker. Men nu vet dom och gör faktiskt saker åt de. Så imorgon (fredag) ska de fixa så jag får tillbaka mina pengar, plus de jag har missat.
I onsdags hade jag möte också och det var för att kolla hur allt gått hitils och för att få kontakt med mer personal på skolan, som ska hjälpa mig med matten. Då min mattelärare inte har tiden till att hjälpa mig med de jag behöver. Jag måste uppdateras och läras om på nytt efter en bussolycka som skedde 07. Har inte haft någon lärare som hjälpt mig ordentligt med det sedan dess.

Annars har mina dagar bestått av att vara sjuk, gå ut med Baily på promenader, prata i tele med en massa och städat här hemma.  Sen igår så var Pille här och borrade lite hål åt mig i taket. Tre om jag ska vara exakt, men det kommer bli fler. Men det kommer om ett tag då jag inte har bestämt mig än hur jag vill ha det på mina väggar.

Till veckan får det nog bli planer om julen hur den ska bli och vad som ska hända. Har ingen aning om vart vi ska eller något sånt. Tror i alla fall att jag har små planerat lite.
Sen har jag en inköpslista jag måste fixa snart, så jag har det jag vill ha här hemma till julen. Speciellt likören Karamell och Julcider =) då är min tid framöver räddad. hih
Hur som helst så ska jag sova nu och försöka bli frisk. har sovit så jävla mycket idag, men är fortfarande trött och känner mig nere igen. Usch vill inte vara sjuk =( Men jag har min bebis Baily här hos mig, så då är allt bra=)

Häe får ni lite bilder från sen sommaren 09 =) 

Pussisar på de

XOXO//Bambii


Kommentarer


Kommentera inlägget här: