justbeccca

Äntligen

Kategori: Allmänt

Nu äntligen är jag nästan färdig flyttad. Det som saknas nu är soffan, micro, bokhylla, ett badrumsskåp och lite annat smått, ingen större.
Har sovit här nu sen i lördags och har haft Baily hela tiden med mig =) Så det har faktiskt varit skönt och mysigt.
Idag har Mattias varit här efter skolan och druckit kaffe och snackat en massa skit =) hehehe typiskt oss, men det är skönt att vi börjar komma tillbaka till där vi var förut.
Sen så har jag idag varit hemma hos mami och hämtat lite matvaror, ska iväg och handla imorgon.
Har också varit på bio med skolan idag. Vi såg någon dokumentär om banan snubbar i något land. Vet inte riktigt vad den hette. Handlade om ett stort företag som besprutar både bananer och sina arbetare med kemikalier. Ganska intressant, dock somnade jag till och från.
Men nu ska jag fortsätta plugga med småföretagande och sedan ta en promenad med Baily och till sist sova =)
Så jag säger God natt till er alla och sov gott, för de kommer jag göra =)
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: