justbeccca

YES! Nytt utseénde för bloggen

Kategori: Allmänt

Jag lyckades! Jag har äntligen gjort om min bloggs utseende själv! Jag är inte kalr med den. Den ska fixas mer, men fan har luggit i sängen i två timmar nu med denna krångel och när jag väl började förstå vad som man skulle göra gick de bara av farten. Gud vad stolt jag blir över mig själv =) Nu blire till att visa mami i morgon och carro. Sen blir de till att försöka fixa mer. hih Jag är så stolt så stolt, jag förstår min dators egna språk med min bloggsida:) hehe

Fasten jag hade ingen aning om att klockan var så här mycket. opps kanske en smart idé att försöka sova någon timme. Eller så går jag ut och lägger mig och solar om någon timme istället:) jag är så lycklig att jag nästan spricker. Shit happens (då menar jag tiden) Men tiden flyger fort förbi när man har roligt. Sen gör det ju inget att jag har mitt dygn lite fel, jag har ju ändå sommarlov och kan ju ändå inte jobba.

Nej nu blire dejta kudden faktiskt i någon timme, hoppas solen är fortfarande framme sen när jag går upp. Tänkte lägga mig och sola då. hih
Pussisar på de<3

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: