justbeccca

Uppe och ingen sol=(

Kategori: Allmänt

Nu har jag nästan precis vaknat, eller nej vaknade gjode jag vid tio. Men jag gick inte upp ur sängen förens nu. I natt kunade jag inte sova i mitt rum för de var så jävla varmt där och efter som jag visste att mamma sov på soffan så smet jag in i hennes sovrum och satte igång takfläkten och la mig under den i sängen. Så när jag väl somnade sov jag super skönt. I mammas säng tillsammans med Baily =)
Nu ska jag äta något och sedan ska jag ut på gården och klippa gräset. Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Jo efter jag klippt gräset ska jag duscha. Men har inte bestämt mig än om jag ska till Carro eller Josse. Jag kom ju på nu idag att jag lovade ju Josse igår att gå upp till henne idag och vi skulle lägga oss i solen och sola och bara umgås.
Men sen senare lovade jag Carro att vi skulle gå och bada idag någonstans. Jag vet inte vad jag ska göra. Men för tillfället är det inte någon sol ute. så Nja jag vet inte vad som händer och sker.
Nu får jag nog ta och avrunda här lite.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: