justbeccca

trött och irriterad

Kategori: Allmänt

Hallojsan!
Sitter här nu vid datorn igen. Har lite smått problem att få orden rätt idag.
Varit på akuten för att försöka få veta något om min skada, men nej de sket sig ganska så mycket. Jag är extremt förbannad och arg på svenska sjukvårdssystemet. Och jag ska fanimej ha en tid denna veckan hos en läkare.
Jag har ont, är arg och är röksugen! Jag är också trött och börjar bli hungrig.

Just nu för tillfället sitter jag och kollar på Paris Hilton, My New  BFF. Är inne på andra avsnittet. Ska kolla klart på den och sedan blir de till att hitta mamma, som gick till affären för en timme sen drygt och har inte kommit tillbaka än. Affären ligger typ tvåhundrameter bort.
Nej nu orkar inte mitt tålamod mer krångel med bokstavarna på datorn.

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: