justbeccca

Trevlig kväll

Kategori: Allmänt

Åter hemma igen efter att ha åkt ut och lekt med Josse och Mats en stund. De vart ju inte länge men de räckte för mig i alla fall. Har väldigt ont i armen och den är kall, ungefär som om den inte får något blod till sig. Jag undrar vad de är för fel på den. Kanske de flesta har rätt, en nerv som ligger i kläm någonstans. Men man vet ju inte för ens de där jävla läkarna har kollat på den. Men jag lär vi få en kallelse dit om drygt ett år eller något sånt.
Har allvarligt börjat fundera på att åka typ till göteborg eller uppsalas sjukhus och åka in till akuten där. För de lär ju ha neurologer på akutmottagningen där i alla fall. Karlstads akutmottagning är inte så jävla lyckat.
Men i alla fall sitter jag här och har precis gjort mig te och ska äta lite marie kex, mmm så gott i gottgott =) Fasten de var det sista som var kvar av mitt favorit te som jag tog nu, inte lika roligt nu när jag dricker upp de. hehe de är ju någon liten människa på denna jord som har fått mig att börja dricka te istället för kaffe. Hmm undra vem de kan bara, kan namnet börja på M och sluta attias.

Pratar i tele med josse nu, partar om allt mellan himel och jord. Mest om mig och mitt liv. Börjar bli lite lång tråkigt att bara prata om mig, nog för att jag älskar mig själv, men de är då inte såå rockigt att bara snacka om sig själv. Men men.

Ska krypa ner i sängen med tre täcken, ett som stöd för armen, sätta på en film och dricka te, äta kakorna och vänta tills klockan blir så mycket att jag ska ut till tråkiga skolan imorgon och säga hej då till alla där. För jag har då inga planer på att återvända dit, inte till iv där i alla fall. Får se om jag får något betyg också, tror inte de. De brukar skita i mig, så de är väl som vanligt.  Men hur som helst så natti natti på er alla läsarna och nana så sött.

XOXO//Bambii

p.s: Jag måste bara be om ursäkt till alla som uppfattar mig elak och dum mot er. Både på bloggen och i verkligheten. Det är verkligen inte menat så, men ibland orkar man inte med alla människor och allt de har att säga och alla deras frågor. Plus deras problem, jag ställer upp för mina vänner. Men just nu får ni ursäkta mig, jag har mitt egna att tänka på.
Men i alla fall så ber jag verkligen om ursäkt, de mesta elaka komentarer jag säger är inte med allvar bakom, utan med extremt mycker ironi.

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: