justbeccca

sol och varmt

Kategori: Allmänt

Gud vad jag älskar det varma soliga sommar vädret. Kom hem för någon timma sen.Har varit nere på stan med Carro i solen och druckit kaffe. Riktigt underbart, har kollat efter kläder och skor också som jag hade tänkt att köpa på Torsdag.
När vi kom hem gjorde vi mer kaffe och gick ut på gården och satte oss med mami och Johanna och pratade om bilolyckan vid johannas jobb idag.
En 82årig man krockade idag med en lastbil på väg 61 precis vid Erik Berglöf (krontorp). Gubben överlevde inte på grud av skadorna. Han svängde ut från sidovägen och missade totalt lastbilen som kom åkandes på väg 61.
Jag skiver mer om de senare i ett annat inlägg.

Men i alla fall skön måndag, de är varmt och sommrigt ute. inte super gott att sitta ute i solen och dricka kaffe, men de gör inget. Nu ska jag faktiskt skicka sms till min kära hyresvärd och fråga om jag ska klippa gräset och försöka tjäna lite pengar =) Får se hur de går
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer

  • Carro säger:

    Alltid lika trevligt att umgås med dej gumman!Och ja, det har varit sjukt varmt, det var lite jobbigt att gå hem...

    2009-06-22 | 19:42:26
    Bloggadress: http://saintsof.blogg.se/

Kommentera inlägget här: