justbeccca

Säg att du älskar mig

Kategori: Filmer och Serier

Oh shit. fan vilken tung film, har nog aldrig mått så dåligt som när jag tittade på denna. Antagligen för att den ligger förnära verkligheten är den så jobbig att titta på. Den är bra och man förstår allt. Men Tack vare vad den handlar om så blir det en tung film. Jag gillar denna film, men tror inte att mitt psyke eller min mage skulle klara av att kolla på den en gång till. Jag är så känslig när det gäller sånt här. Grinade väldigt mycket under filmen.
Usch tänk att de funkar så där i vissa delar av sverige, olika förorter. Att den personen vi ser i denna film, kan lika gärna vara din granne eller någon som står dig nära. Ta vara på era med människor och de som står er nära. För när något sånt här händer så måste man veta vilka personer man kan lita på och vilka som finns där hela tiden.
Inte värt att skrivar pussisar på de, jag mår faktiskt inte så bra nu efter sett denna film. Tror inte mitt psyke klarar av såna här filmer. Den är för tung för mig.

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: