justbeccca

olycka, gårdagen

Kategori:

Ja för att göra detta enkelt för alla så de förstår.
För cirka 5årsen var jag med i en ridolycka. Då min känsel i min vänster hand försvan. min hela vänster arm krånglade lite i drygt ett år efter olyckan.
Nu har handen börjat krångla igen, har ingen moterik kvar i handen och hela vänster armen bara värker och skuldran med.
imorgon blir det ett samtal till ortopeden i stan och sedan blir det nog en ny utredning.

Ganska irriterande när man är ensamen hemma och upptäcker att jag bara kan göra saker med en hand. precis som att sitta vid datorn och skriva, ganska frustrerande:(

usch fy fan vad jag hatar detta.



Igår var vi och grillade på hammarös sydspets, Jag, Josse, Håkan och Baily. Riktigt mysigt och trevligt.
Så vackert där ute

jjaja nu har mitt tålamod tagit slut för en stund. skriver kanske senare

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: