justbeccca

Neurologen

Kategori:

Fick brev idag också från landstinget värmland.
Ska till Neurologen Torsdagen den 2/7 klockan 08.00 till Dr D.F
Får se vad dom säger om allt detta. Det enda jag vill är att bli bättre. Att börja kunna använda min hand igen. Jag Kan leva med att inte ha någon känsel i den vänstra, men att inte ha någon känsel och att inte kunna röra den, greppa saker och sånt. De kan jag nog inte leva med. Nu får dom se till att göra något.
 Smärtan för till fället är inte lika farlig, då jag har smärtstillande. Något på T (Inte Tradolan) men något liknande. Så nu får jag bättre sömn och bättre dagar. Guud vad skönt de är..

Nu har jag uppdaterat er lite om skadan, det är för tillfället de nyaste informationen jag har och det mest positiva. Dock är jag fortfarande lika arg på svenska sjukvårds systemet.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: