justbeccca

mysig kväll

Kategori: Allmänt

Ja de blev inget jobbande idag på gården. Istället blev de att sitta en stund på gården i solen, drickandes vatten och ta en cigg med Carro, Josse och Håkan.
När Josse och Håkan hade åkte gick de några minuter så gick Carro hem till sig. Då gick jag in till skuggan och lite kyla. Satte mig vid datorn och försökte fixa lite. De gick väl som de gick.

Nu har jag precis ätit och kollar på Kommissarie Montalbano på SVT1. Har inte bestämt mig än om jag gillar den nya serien. Får se sen när den är slut, då skriver jag nog vad jag tyckte och tänkte om den. Mamma och jag köpte en sån där Pizza,big one classik på Ica och gjorde i ordning en sån där vitlöks dipp och har bara myst under kvällen. Nu dock har hon somnat i fotöljen och jag tänkte gå ut och röka.
Serien är slut om drygt en halv timme. Då kommer recensionen av den serien.

 just de,jag ska ladda upp lite bilder från grillningen i söndags och lite andra. Men jag orkar inte hämta sladden precis just nu.Så bilderna kommer när de kommer.
Pussisar på de

XOXO//Bambii


Kommentarer


Kommentera inlägget här: