justbeccca

Möta carro

Kategori: Allmänt

Ska snart gå och möta Carro snart. Just nu sitter jag i köket med mamma och Inko oxh lyssnar på när de pratar om livet, just nu böcker. Jag kanske ska vara tyst nästa gång. Råkade nämna en bok jag vill läsa och de händer nästan aldrig. Jag är allergisk mot böcker annars. hehe Men jag vill läsa boken Champange flickan (stavning?).
Pratar i tele med Josse nu också, gud vad poppis jag är nu=) hihi
Inko gjorde jätte god mat och alla vi var super nöjda och mätta. Riktigt trevligt och mysigt var de också för den delen.

De är ju snart midsommar och jag vet inte riktigt vad som händer. Vet att jag ska leka med Carro, vilket ska bli trevligt. Men annars vet jag inte mycket mer.
Nu blir de till att kolla hur jag ska fixa min blogg, ska be carro hjälpa mig också när hon kommer.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: