justbeccca

Måndag

Kategori:

Vaknade första gången när Håkan åkte till jobbet vid halv sju, sen en massa gånger. Tillslut så gick jag upp och började sakta men säkert göra mig i ordning. Eftersom jag har bara har en hand att göra saker med så tar det lite tid.

Kom till mamma vid kvart i ett och ett ringde hon till gripen. Hon hade tidigare idag pratat med Ortopedkliniken för att kunna få en tid där direkt för min arm/hand/skuldra, eftersom min läkare i detta fall är på nervologen och ortopeden. Men tyvärr ska dom krångla med mig och tvingar iväg mig till gripen för ett första utlåtande och krånglar till allt. Jag blir så frustrerad.
Varför ska de krångla med mig? jag blir bara på dåligt humör och trött. Jag har ont och jag är irriterad på handen.

Men nu ska jag gå ner till stan med Carro och fixa lite och sedan 15.20 har jag tid på gripen..

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: