justbeccca

Lördag

Kategori: Allmänt

Ha opps, jag fick för mig precis att det var söndag idag. hehe, jag är sååå smart ibland. Så min övertext var på väg att bli söndag, tråkiga söndag. Men så kom jag på att de är lördag=) nu vart jag lite gladare.

Min dag idag har inte varit den bästa. Har bråkat med mamma nästan extakt hela dagen. Inte det man hade velat.
Plus att jag verkligen har ställt till de. Vill inte precis skriva om det just nu, får se om det någonsin kommer upp på bloggen. för tillfället skämms jag, men ändå inte. För jag har väl rätt att säga vad jag tycker, tänker och känner? eller är de fel? måste man vara falsk person så att alla är nöjda? skulle jag har hållt minen och bara tagit de?
Nej jag orkade inte längre med de. Så jag sa ifrån. Men den reaktionen jag fick var inte den jag förväntade mig. Och det var inte precis den jag ville ha. Jag önskade att du kunde och ville förklara för mig allt. Så att jag och de andra förstår. Men jag får ta det som de är just nu. Får se om det kanske är bäst att jag flyttar hem till pappa ett tag nu. man märker.

Jag har precis duschat, och de var faktiskt väldigt skönt för min arm. Har haft den där jävla smärtan sen igår konstant. Somnade åtta i morse och sov till  och från till fyra idag. Jag valade ju igår att jag skulle dricka lite Asti, så då valde jag bort värktabletterna. Kanske inte det smartaste. Men nu vet jag i alla fall att jag lever.
Tog i alla fall en värktablett vid halv fem- fem någon gång, så nu har den börjat värka och jag känner mig lite hoho i huvudet. men men, hellre de än att ha den där jobbiga smärtan. Det kan jag lova.

Nu blir det til att göra sig i ordning och gå ut med Bily och möta josse, sen senare tänkte jag gå hem till Johanna och Daniel en sväng. Har faktiskt saknat dom.
Ja just de pratade igår med min underbara Mattias en sväng. Han sa till mig att idag skulle dom bestämma datum han ska åka hem till sverige igen =) sen berättade jag en sak för honom som gjorde att han verkligen skrek av lycka i telen och jag höll på att dö av skratt. Men jaja
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: