justbeccca

lite ljus iaf

Kategori:

Jag kom precis på att för första gången på fem år erkände papi igår att jag kanske bara får ta körkort för automat. Så detta känns i alla fall som en liten positiv grej. Jag fick rätt och papi hade fel=) HA! In your face!!



kom hem för en stund sen, varit ute en sväng med josse och håkan. De skulle komma med värktabletter och de slutade med att jag följde med och tankade. Fick komma ut lite, dock inte på världens bästa humör. Men men man får ta livet som de är. Som jag sa till josse igår när vi pratade jag förbereder mig på det värsta och sedan kan det bara bli positivt resten av tiden. Men allt är fortfarande snurrigt. Har inte riktigt kommit fram till hur framtiden kommer att se ut. Som jag ser det nu så kommer allt bli ett helvete, men jag vet ju att det inte är så. Utan allt kommer bli bättre, måste bara vänja mig vid detta först. Ny dag, nya utmaningar. Jag har i alla fall kommit på hur jag får igen mitt skärp till byxorna och förut när jag bytte lakan på täcket så kom jag på ett eget nytt sätt. Som jag tänker nu så vet jag inte riktigt, det är många tankar och det känns som att någon snor dom innan jag kommit fram till något. Det här är nog lite för mycket för en enda människa att tänka på.
Jag ska försöka någon dag att beskriva olyckan som hände då för fem år sen lite bättre. Måste bara komma på ett smart sätt att skriva. eller jag kan väl egentligen skriva om en stund.

Hur som helst vilja jag att de ska bli imorgon, då ska jag träffa min Mattias och umgås med han lite. Kommer att sakna honom när hanbor är ta. När du kommer hem från tyskland får vi hitta på något. Kanske åka till gbg eller sthlm och bara umgås och snacka skit och vara elaka på vårat sätt =) hehe

beskrivningen av olyckan kommer om några minuter i nästa inlägg

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: