justbeccca

Lång dag, jag trött

Kategori: Allmänt

Eller ja själva dagen för mig har ju inte varit så lång. Men har hela tiden gjort något käns det som.
Vaknade och duschade, kom ut ur duschen slängde på mig kläder och då helt plötsligt var Carro här:) Jag tvingade med henne på promenad bort till den blåa bron vid herrhagen så min älskade Baily fick svalka sig lite. Första gången i år han faktiskt simmade. Min lilla voffe är lite små rädd att simma tror jag.
Men i alla fall, sen gick vi upp till Josse och Håkan, där det bara var josse och vi blev bjudna på glass. mmmm vad gottit de var. Sen gick vi hem igen till mig.
Då kom min hyresvärd och knackade på. Becca skulle klippa gräset, så de gjorde jag. Efter någon timme var jag klar, då gick jag in och la mig i fotöljen i vardags rummet under fläckten och slappade i någon timme. Sen bar de av upp till Josse och Håkan. Vi alla skulle åka och bada på kvällen.
Hade bestämt med johanna och Daniel att vi skulle åka till Getingberget och bada. Där är de långgrunt och vi alla vet att Bailt simmar typ bara där det är långgrunt. Ina badade med så voffsingarna lekte i vattnet, med oss och med sig själva. Eller ja baily med sig själv. De är ju han bra på.
Jag, Josse och Carro tog vårat första dopp och vi hade kul.
Mattias som nästan precis hade kommit hem mötte vi på Coop i skoghall. var ju inte precis de jag hade räknat med, jag slängde iväg ett sms och helt plötsligt fick vi syn på honom ståendes där. Så han hängde också med ut och badade benen.  Mycket roligt och trevligt. Dock blötte han ner nästan hela sina egna byxor.

Vi åkte från getingberget tio i elva, släppte av Mattias och åkte till båthuset och plockade undan lite så Håkans föräldrar får in sitt nya badkar där imorgon.
Under den tiden skickade mamma sms om att hon ville ha skjus till Shell för att kunna köpa cigg. Hon hann inte till hagahallen innan de stängde. Så vi åkte hem med Baily och hämtade mamma samtidigt. Åkte till shell, träffade lite folk och sedan lämnade vi mamma och for ut till skoghall för att byta bil.
Håkan betalade lite räkningar medans vi fixade med att byta bil. Så nu är Cossin back in the game =) me like
Åkte till statiol och där träffade vi Mats, han syntes knappt bakom alla hyllor:P hahaha
Köpte cigg och sedan till Shell, där jag köpte lite mat och dricka och godis. Under tiden från statiol till shell fick jag för mig att jag hade tappat min underbara rosa tändare. Men sörrni de hade jag inte, hade bara stoppat den i bh:n Haha för jag är en stjärna<3
Nej nu blir de ut med baily flr han ligger och grymtar. blir nog en cigg också och sedan en film kanske. får se hur jag känner när jag kommer in igen.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer

  • Carro säger:

    Tack för idag gumman! Det var väldigt skönt att bada! Eller hur? Puss

    2009-06-25 | 02:24:53
    Bloggadress: http://saintsof.blogg.se/

Kommentera inlägget här: