justbeccca

Kvällen

Kategori: Allmänt

kvällen belv ganska lugn. Solade lite ute på gården innan Josse och Håkan kom och hämtade mig och Baily. Då åkte vi och hämtade Carro och for ut till getingberget för att Baily skulle få bada. Min hund har ju då lite knäppa idéer, då att han inte badar om det inte är lång grunt.
Sen var vi till Håkans mamma och hälsade på och fick gosa lite med kattisbäbisarna.
Sen vart vi och hanlade på hagahallen och for sedan ham till josse och håkan, där Håkan gjorde mat till oss alla. Som jag sagt tidigare så gör ju han såån underbart god mat.
Innan de körde hem mig så åkte vi till Shell så jag fick köpa mig en Daim glass, jag har längtat hela dagen efter en sån glass.

Nej nu blir de ut med Baily, för han ligger och gnäller nedanför min säng. Egentligen borde han inte vilja gå ut. Men tydligen vill han de. Sen blir de film.
Missade första avsnittet av Morden i Midsommer idag. Får se reprisen en annan dag när de nu är
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: