justbeccca

inte haft något nät

Kategori: Allmänt

Förlåt för att jag inte har uppdaterat de senaste dagarna. Men de är nämligen så hära att vi får sitta på min hyresvärds trådlösa nät, och samma dag nätet förvan så åkte han bort på jobb. Så ingen har kunnat starta om nätet. Men nu är han hemma igen och fixat allt.
Ja ni får se de senaste dagarna har jag nog haft den värsta värken i skuldran/armen. Får knappt någon sömn och är lite små ilsken mot allt och alla. Inget illa menat, men så blir de när man har ont.
Idag har hitils varit den värsta, de enda jag tar är två panodil och en på d. Ingen aning om hur de stavas. Men i alla fall.
Har lekt med josse och håkan de senaste dagarna.
Idag gick jag upp till josse för att hämta lite kläder jag hade glömt där, sen gick vi till Markus (tjockisen) för att grilla med mamma och dom. Efter de vart de ut till skoghall. Hämta carro hemma hos henne och sedan bara åkt runt, snackat, lyssnat på musik, träffat folk.

Nu snart så ska jag och Carro leka med Mats. Får se vad som händer och sker. ingen aning faktiskt. Men man märker som sagt. hehe Sen blir de nog hem, ta min jävla värktabletter och försöka sova en stund.

nu vet ni lite i alla fall.

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: