justbeccca

I remember

Kategori: Allmänt

Kom precis på vad jag har gjort de senste dagarna.
I fredags hade jag egentligen skolavslutning, men ärligt vem bryr sig om de? Har ju ändå tre år kvar, igen!! BLir ju aldrig klar med skolan. Eller jag kan aldrig betsämma mig vad jag vill bli. Men hur som helst så gick jag inte. Eftersom jag inte får någon sömn längre p.g.a smärtan så blir de att jag ligger i sängen fram till drygt 12-16 på eftermiddagen och tar de där tjugo minuterna jag får stundvis.
Senare på kvällen, lekte jag med josse och Håkan. Som jag brukar, alltid lika roligt. Lekte först bara med Håkan, vi åkte till kristinehamn och hämtade en kompis till håkan och hennes dotter. Josse jobbade undertiden hos mina supersöta grannar =)
Sen kollade jag på film och käkade mat och godis och tyckte allmänt synd om mig själv. När josse slutade kom hon ner till mig tills håkan kom för att hämta henne och sedan så åkte vi ut en sväng och josse köpte godis och dricka.

Lördagen vart de väl inte så mycket, jag som vanligt igen försökte sova länge. Gjorde mig i ordning och gick upp till josse och umgicks med henne. Gick iväg till markus och grillade en sväng och sedan åkte vi som sagt en sväng.
Carro och jag lekte med Mats  senare på natten. mycket trevligt.

Idag så har jag varit på dåligt humör hela dagen. Gick tillslut upp till josse och umgicks. När Håkan kom hem från jobbet åkte vi till napoli så josse fick något att äta. Träffade Tuncay där, inte så konstigt kanske eftersom de är hans resturang. hehe det var trevligt i alla fall. Nu sitter vi hos mamma och väntar på att josse ska äta upp, så ska vi åka och köpa mat åt mig och sedan till örsholmen med Baily. Sen blir de nog natti natten för dom. Mig lär de väl dröja några timmar för innan jag får komma till ro och kan somna.

Skadan:
De senaste dagarna har varit värsta på länge, jag får nästan ingen sömn, de gör konstant ont och jag funderar på att slita av mig armen. Jag har ju inte fått komma till någon jävla läkare, men imorgon måste jag i alla fall få komma till min husläkare, så jag kan få något så jag kna få sova på nätterna. För jag börjar tröttna på detta. Livet känns bara mer jobbigt och jag blir bara mer och mer elak mot folk.

Så nu vet ni lite. Jag har också kollat mycket på film, t.ex. två filmer med Paris Hilton i, Mosters vs Aliens, Nick and Norha. jag kan summrera dom någon anna dag, när jag har lite mer tid.
 
XOXO//Bambi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: