justbeccca

Hemmet igen

Kategori: Allmänt

Så då var man tillbaka hemma igen. Varit ute några timmar med Håkan, Josse och Carro. Träffat lite olika människor, snackat och umgåtts. Men tillslut kände Håkan att han ville hem och sova, han ska ju jobba hela helgen och fram tills torsdag, stackaren:(
Innan vi åkte ut så visade mamma vad hon hade laddat ner på datorn och det var ett träningsprogram som man dansade olika stilar. Skit roligt, det heter Zumba Fitness. Carro höll på att dö när hon kollade på när mamma och jag dansade. Men de gör inget, vi bjuder på de. hehe

Nu blir de att göra te och bädda ner mig i soffan och kolla på någon bra film. Jag har två nya på datorn, så kan nog tänka mig att de blir någon av dom.
Kollade förut på Bottoms up med Paris Hilton som medverkade. Den var faktiskt lite små rolig, men de beror ju på vad man har för humor. hehe
Skriver kanske senare, beror på hur ont jag har i armen. Har ju fortfarande bara en hand att använda och är lite smått frustrerad av att sitta och skriva vid datorn. men men Thats life.


XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: