justbeccca

Hemma igen =)

Kategori: Allmänt

Så då har man kommit hem igen efter ha varit och köpt mat och sedan till örsholmen.
Var på shell först och köpte en godisbit till mamma och där träffade vi lite folk, så håkan blev ståendes och prata ett tag. Mats och Johan och Baily psykade mig när jag skulle äta. usch så elaka människor kan vara:P hehe

Just nu letar jag bra filmer, har hittat några som verkar bra. Så dessa laddar jag ner.
Ska hämta lite vatten nu och ta mina smärtstillande och sedan försöka somna till en film. Imorgon kommer ju moster Inko =) yippi hih har saknat henne. Plus att imorgon blir de att försöka få en tid hos min husläkare så jag kan få något bättre mot smärtan så jag får sova ordentligt.

Jaja nu vet ni lite i alla fulle fall


XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: