justbeccca

Guud vad trevligt

Kategori: Allmänt

Åkte ut till skoghall förut efter vi hade ätit. Amanda kollade på Håkans mammas kattisungar, de gjorde vi andra med.
Efter skoghall åkte vi till shell på nobel för att Håkan och Josse skulle ha cigg.Där träffade jag en gammal kompis. Vilket sist jag såg för någon månadsen var aprak och det var jag med för den delen. Men roligt att träffa honom och prata ostressat och så.
Efter Shell bar de av ut till udden påörsholmen för att släppa Baily,han och jag som vanligt sprang runt som två jubelidioter där i gräset medans de andra satt i bilen.

Just nu försöker jag få josse att möta mig med en chipspåse som jag är super sugen på, jag avlider snart. Så sötsugen är jag.
Jag tror faktiskt att hon tänker möta mig nästan halv vägs =) HIh, sen blire film när jag är tillbaka hemma igen och trycka i mig chipspåsen.





Nu blir det till att gå och möta henne =)
Pussisar på de


XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: