justbeccca

Grillning

Kategori: Allmänt

Förlåt för att jag varit lite dryg med uppdateringen från igår. Men efter vi hade varit och grillat så somnade jag i bilen först och sedan när jag kom hem dog jag i min säng. Så jag har itne kunnat uppdaterat er. Men i alla fall så åkte vi ut till hammarös sydspets igår och Grillade, jag, Josse, Håkan och Baily. Det avr riktigt mysigt och de var varmt i vattnet.
Vi stannade kvar såpass länge att vi såg sol nedgången. så underbart vackert de är =)


Idag ska jag nu snart ner på stan med Carro, så jag måste fortsätta göra mig i ordning. Men Jag vänter på att mami ska komma hem med bröd så jag kan få frukost. För brödet här hemma var inte så gottit nej. usch!
Nej nu blir de kaffe och fortsätta. Skriver senare igen
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: