justbeccca

God eftermiddag

Kategori: Allmänt

Idag har varit en lugn och slapp dag. Började med att gå till affären och köpa frukost till oss tre här hemma, samtidigt tog jag en liten morgon promenix med Baily så han fick göra det han behövde göra.

Igår kvällen slutade ganska roligt för mig. Jag pratade i telefon med en person som jag. hmm vet inte riktigt hur jag ska beskriva den. Men jag tycker han är creapy. Obehaglig. och det sa jag till han. Pratade med honom i drygt en halvtimme. Jag hade as kul och mamma höll på att dö av skratt. Min moster sov som en stock under den tiden. Jag var väl inte speciellt snäll mot honom i heller, men han var inte de mot mig och jag fick några klockrena kommentrer mot han. Det slutade med att han, under tiden jag sammanfattade honom la på luren i örat på mig.
Skyll dig själv, du ringer hem till mig och till min mobil från tio över elva på kvällen tills halv elva, då någon orkar prata med dig. Tro inte att jag tänker vara trevlig, mot en som är kaxig och otrevlig mot mig och som HELA tiden försöker trycka ner mig. Nopp, så funkar det inte.

Men hur som helst. Har kollat på Wallander, skulden precis med mamma och baily. Kommer ett inlägg snart med den.
Min lilla kusin kommer förjoppningsvis hit idag om några timmar. Så de blir mysa och hitta på något roligt med henne.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att sedan vandra ner till stan och träffa Josse och Carro =)

Uppdaterar senare om mer.
P.s. Groggen Urin(min hyresvärds groggg) är supoer god =)
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: