justbeccca

dricker saft

Kategori: Allmänt

Sitter här hemma nu i vardagsrummet och dricker saft och pratar i tele med carro.
Väntar på att maten ska börjas göras och bli klart, så jag får mat någon gång. Eller vad säger du Inko?
Mamma och Inko är ute och röker just nu och så kom Pille precis, Baily sitter i gästrummets fönster och grinar för att han inte kommer in och hälsar.

När mamma och inko kem hem förut vid fyra så tog jag min värktablett, så nu är det nästan ingen smärta och jag känner mig go i huvudet. Men jag är på mycket bättre humör idag, har fått sova ordentligt i natt. tre-fyra timmar fick jag sova i sträck=) Så idag är det bättre med mig. Nej  nu blir de ut på en rök med de andra och sedan tror jag en film tills maten är klar. pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: