justbeccca

Vaken igen

Kategori: Allmänt

Så nu har jag vilat till och från. Somnade först i soffan och vaknade nån minut senare och var jätte kissenödig. Sen kom papi förbi en sväng och vi pratade lite och han lämnade papper till mig.
Så gick jag in gjorde några mackor och sedan ringde han igen och jag fick gå ut till han så snackade vi mer.
Tillsist fick jag lägga mig i min säng och försöka somna men då känade jag för att prata i tele, så jag ringde min Mattias och pratade med honom en stund. Sen fick jag äntligen sova och ta de lugnt. Men nu är jag vaken igen och är trött och de knakar i hela mig. Jag sov nog inte så länga, jag drömde mardröm. Men jag tänker inte berätta vad jag drömde, det är de bara en som vet och det är den enda som behöver veta. Eftersom han var med i min dröm.
Men nu ska jag prata med Josse i tele och sedan försöka greja min dator med nätet här hemma.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: