justbeccca

Vad händer?

Kategori: Allmänt

Jag glömde äta något innan vi gick ut, så nu blir de att göra en sallad.
Vad händer idag/kväll?
Jo det är nämligen så här att Mattias bror kommer till stan idag och som vanligt vill då Mattias festa, så de blir kanske att festa. Antingen här hemma, bara sitta och dricka och ta de lugnt eller så går vi ut. De beror på. Då vill Mattias bara till score, då han förut sa: Jag vill inte så och trängas med en massa människor. hahah så söt.
Men det märks vad som händer ikväll, jag har i alla fall ont i huvudet nu och måste äta innan jag bestämmer något. Men Mattias de är självklart att jag ska träffa din bror när han är i stan. Vi ska ha kul och jävlas som vanligt. Som de bitchar vi är =)

Nu ringde det precis en gammal klasskompis från högstadiet och frågade om vi skulle träffas imorgon och uppdatera varandra om vad som hänt den senaste tiden. Det har ju hänt en massa saker sen sist.
Sedan frågade jag förut mitt ex om Baily fick leka med hans gammla hund, som de passar nu i en vecka och det ska vi försöka ordna till veckan. vad roligt för dom. Jag tror Baily har saknat han.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra mig ordning för att gå ner till stan och köpa hundmat, och fråga inte hur jag hade tänkt att försöka få hem en 7.5kilos säck med hundmat, den frågan har jag ställt mig med. Men blir kanske att vänta tills håkan slutat eller ringa och fråga Johanna.
Hur som helst så ska jag göra mig i ordning nu.

Just de har glömt att skriva: Grattis min underbara moster, jag är stolt över dig. Du gör de rätta.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: