justbeccca

Trött

Kategori: Allmänt

Då var de en ny dag med nya grejer att fixa och trixa med.
Gårdagen var bra. Jag tyckte det kändes riktigt bra att träffa honom och vi pratade om allt. Nej de var faktiskt en bra kväll för mig. Hoppas ni hade en bra kväll. Men idag är jag trött, vi satt uppe i natt med till typ strax efter fyra någon gång och zascha väckte mig i morse kvar över sju med att han stog på kökssoffan och käkade upp maten jag hade på köksudden i köket. hehe söt hund.

Denna dagen blir att slappa framför tv eller datorn tror jag. De regnar ut så jag tänker nog bara gå ut när Baily ska ut. Har varit och handlat lite, ska handla mer. Men vet ni vad, jag gick in på mitt konto förut för att kolla om dessa penagr hade kommit in och de hade de och till min glada överraskning fick jag se att jag får mer pengar imorgon. hehe Det kändes bra.
Nu ska jag fortsätta äta och kolla på tv. Sen ska jag försöka få Mattias att ringa mig så kan han och jag uppdatera varandra lite, vi snackade bara snabbt igår.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: