justbeccca

Trevlig eftermiddag

Kategori: Allmänt

Jag somnade förut efter att jag hade badat. De var mycket skönt att krypa ner i sängen med två täcken och hunden brevid sig. Jag frös ju som en idiot, efter ha vart ute och gått i regnet.
Vaknade av att Carro kom hit och skulle låna mitt badkar och bada lite. Sen så kom Mats och Bubba hit och drack kaffe med oss och efter de for vi ut till Örsholmen och gick på en promenad där ute. Vi var väl ute lite över en timme och gick. De var faktiskt ganska skönt, små regnade lite dock. Hundarna var ju osm två spjut ner i vattnet hela tiden och de sprang och lekte hela tiden. Så söta =)
Nej nu blir de att laga lite mat medans Baily äter upp sin och sedan blir de att slänga ner han i badkaret och duscha honom. Min hund ska inte lukta avlopp, som de brukar göra efter att ha badat ute och lekt i leran. hehe
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: