justbeccca

Tiden som varit

Kategori: Allmänt

Ja som ni säkert har märkt så har jag inte uppdaterat något sen i Torsdags. Detta är då för att jag har inte bott hemma, utan är där jag brukar vara hos Josse och Håkan. Älskar att umgås med dom två, livet känns lite lättare.
Håkan lagar mat, josse och jag diskar och städar. De är rättvisst eller? hih Jaja
I lördags började vi med att fixa med båten. Först började vi med att rensa så vi kom åt båten. Det var ganska så mycket grejer i ivägen. Ett helt nytt badkar som ska upp till håkans föräldrar. Sen Håkans extremt "lilla" motorhörna, som inte alls är liten. Guuud vad sakar man kan ha. Jag lovar han har en motor till som passar hans bil och ännu mer grejer. dubbletter och sånt. Tills slut kom båten fram, när den var framme så bestämde vi oss för att fortsätta greja på söndagen.
Martin var hos oss också nästan under hela tiden vi var där, och baily hade bestämt sig för att all uppmärksamhet från martin skulle gå till honom. jag har en sån söt hund. Vi hade i alla fall en trevlig lördag.
Söndagen så åkte vi ut till båthuset och började greja tvätta av båten och slipa och trixa och sånt. var där i några timmar. Sen bestämde vi oss för att åka hem och äta.
Måndagen slipade vi ännu mer och håkan plockade isär motorn och josse och jag sopade och damsugade av båten.
Sen åkte vi hem och käkade Håkans underbara mat och slappade, till sist körde dom mig hem till mami för jag hade då tänkt att sova hemma i alla fall en natt. Får se hur länge vi kan vara vänner. Imorgon blir de att prata en massa om allt och sedan kommer min mattias hit för att dricka kaffe och snacka skit om allt och alla för vi är sååå himla bra. Får se om de blir båthuset också imorgon, det lär ju märkas.

Smärtan i min skuldra/arm har inte varit så rolig de senaste nätterna, delvis för att jag har gjort grejer med armen under dargarna jag kanske inte ska göra och sedan har den sängen jag sovit i bråkat med mig. 

Nu blir de kolla runt lite och sedan sova. Har suttit och skrivit detta inlägg i snart en timme tror jag.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: