justbeccca

Tankar från igår natt

Kategori: Allmänt

Som jag skrev i förra inlägget skulle jag säga vad jag låg och tänkte på i natt innan jag somnade och de var vad jag själv söker i en  kille. Om jag minns rätt blir listan lång. heh


# Jag vill inte ha en kille som tror han är frän, som ni vet en yohyohyohare. Tröttnat på såna
# Inga droger
# Måste gilla/älska hundar. Då jag tänker ha hund resten av mitt liv.
# Han ska klara av att jag umgås med mina vänner själv, t.ex. mattias som är min bästa vän. Inga jävla hotelser eller konstiga blickar. För hallå jag vet att ni ger min bästa vän såna. Tror ni inte vi pratar om allt eller?
# Helst inga barn innan mig, då jag vill kunna skaffa en egen familj. Jag vet jag är ego!
# Bra klädstil, då menar jag inga hiphoparkläder. Snygga och stilrena kläder.
# Ingen gangster, som tycker de är skit fränt att sitta och prata med mig om förra helgen då jag slog den och den och den och den. Jag bryr mig inte om sånt, jag vill inte bli indragen i din skit. Har varit de en gång, och jag säger inte igen. Våld löser inget, de skapar bara mer problem.
# Snäll och go mot mig, ni vet som de ska vara
# En kille som känner att han inte behöver leka av sig. Utan en som vill ha ett förhållande och en kille som jag inte behöver passa upp.

Då har ni en liten del av listan. Men Vissa grejer kan man ju ändra på när man träffar den. För vem vet, man kanske faller för en kille som inte är allt detta. Men jag tillåter inga droger och din klädstil den lär jag ändra på om du inte är stilren. hehe

Nej nu blir de bada. Sedan efter badet blir de städa hela lägenheten. gud vad skoj, nej!
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: