justbeccca

Sova natten

Kategori: Allmänt

Blir de snart att göra. Först blir det att fixa min tvättkorg, den har jag totalt glömt bort att den ligger i blött i badkaret. Kanske inte så smart, men de gör inget.
Har som sagt fixat lite här hemma ikväll och sedan hämtade Josse och Håkan mig och vi åkte bort till Shell och där träffade vi lite folk. Sen så åkte vi bort till Orrholmsgaraget för att håkan skulle hjälpa någon med hans bil. Så då blev vi stånas där ett tag. Martin åkte med oss, så lite skojj hade vi. Sen var vi tvunga att åka då Josse behövade på toa. Så Vi åkte hem till dom en sväng. Sen for vi till Shell igen. Då kom Mats dit också, han hade en present till mig. En Padda på sin instrumentbräda i bilen. Hahaha, så rolig man kan vara: INTE!!! dumma dig. Jag är inte en padda.

Nu har jag precis varit ute med Baily på sista promenaden. Först klättrade han in i bilen över Josse till Håkan. Baily älskar ju Håkan, alla bilar håkan kör lär sig Baily hur dom låter och sedan när han hör den bilen blir han nästan skogstokig här hemma. Så underbart sött<3 Jag verkligen älskar min hund, finns ingen bättre i hela världen än honom.
Sen under promenaden så ringde min bästavän Mattias och vi pratade om imorgon, och lite annat. Alltid lika skoj =) Me like it a LOT! Hur som helst så blir de film och godis och dricka nu för min del. Sen blir de sova sova sov natten.
Eller ja först tvättkorgen. hehe som jag helatiden kommer på att jag måste fixa med. jefla dreeet.

                                              Min älskling Baily


                                           Josse och Jag


Pussisar på de


XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: