justbeccca

Sova natten?

Kategori: Allmänt

Kom precis hem, egentligen behöver jag sova natten nu. Men dock så sa jag precis till Mattias att han fick komma hit. Guud vad jag är snäll.
Vi var på shell ett tag och sedan statiol och snackde med folk. Borta på Statiol kom min älskling Evsan och Markus förbi och vi snackade lite med dom där, sen åkte vi till shell och där började jag och evsan som vanligt fjanta oss till olika låtar i bilen. Den bjuder vi på. Nästa gång ska jag försöka spela in oss, så ska ni få se. hehe
Evsan och Markus åkte för att köra hennes mami och vi blev kvar ett tag till för Håkan snackade med två andra. Josse och jag satt som två frågetecken ungefär. Men när Clas börjar prata om något han verkligen brinner för eller tycker är häftig så får han såna dära jätte ögon och verkligen ser lite smått läskig ut. Ungefär som när han kom in bogserandes på Shell efter att hans motor gick sönder, hans ord: Jag hörde en smäll, de brann och jag släckte de med cola. hahaha
Han blir som ett litet barn på julafton. Men såna människor är roliga, de är ju såna man vill ha fler av i livet, eller hur? Roliga och enkla människor.
Jaja hur som helst så har min kväll varit bra trots min huvudvärk. Ska nog skicka sms till Mattias och säga att jag lägger mig för att sova nu. Ska ju upp imorgon och ut med hunden och sedan ner på stan och träffa en kompis. Yeah!!
Ni lär ju märka om han kom eller åkte hem istället. Kommer han hit så uppdaterar  jag sen igen. För han är så rolig på fyllan. hehe
                                     Bästisfestisen Mattias

Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: