justbeccca

som om

Kategori: Allmänt

Hello Bitches!

Kom precis hem, har varit ute en sväng. Vi var bort till Shell och josse och Håkan köpte cigg. Träffade lite folkc och Baily gjorde utfall mot Laban(en liten hund). Men jag kan förstå Baily, ingen liten kaxig hund ska komma in i hans bil och börja kaxa. Så jag får väl säga: Duktig pojk =) hih
Sov en stund förut efter vi käkade, eller jag låg på sängen och vilade ögonen. Sen frågade jag Josse och Håkan om de kunde gå ut med Baily och i sista sekund ändrade jag mig och följde med.
Som vanligt när vi var där borta så började jag vara elak mot Mats: Titta Mats våran chafför är lika stor som dig!! haha baily satt i förarsäten. Jag måste ge mig säga allt jag kommer på och börja vara snäll. vem försöker jag lura, de kommer aldrig att hända.
Som jag skrev skulle jag sova, men som om jag kunde hålla mig borta härifrån. Hallå?!!
Smsar lite med Mattias och driver som vanligt. Jag är trött och sliten, en lång dag med syrrans ylande hund. hehe men hon är alltid lika go mot mig. Sen kan jag förstå om Ina ylade och skällde, som smällde grejer är i kvarteret under dagen och Ina är livrädd för skott och smällar. Stackars liten =( 
Nej nu blir de kolla efter lite kläder och kanske beställa hem och snurra runt lite på nätet, sen blir de sova. NattiNatti
                                Mitt hjärta börjat kaxa till sig


                                              Mina ögon: grrr


Pussisar på de


XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: