justbeccca

Sliter som hemmafru

Kategori: Allmänt

Okej, rubriken kanske inte var den bästa. Mami och Pille åkte nästan precis iväg mot Uddevalla. Skönt att slippa dom nu. haha inget illa menat. Nu tvättar jag min tvättkorg i badkaret, hatar när den är skitig. Det samlas ju en massa dret i dom dära korgarna. Sen tvättar jag en maskin och ska ut i tvättstugan och hämta mina nytvättade täcken och min nytvättad madrass. Jag är såååå duktig.
Badat Baily har jag också gjort, fick jaga han innan jag fick in han ens i badrummet. Den hunden fattar vad som sa hända när man går in i badrummet och plockar fram hans alldeles egna shampoo. Då springar han fort som fan runt i varenda rum och försöker gömma sig. Så sött =)
Laga mat ska jag också göra, eller nja värma mat. Min söta Mami hade gjort mat innan hon åkte. Sen så har jag ju köpt godis, fasten visserligen för 15kr. Mot Martins påse som var tre gånger så stor som min och kostade därefter också. hehe

Vi åkte ut till båthuset förut vid halv fem fem någon gång. Målade ett nytt lager på där vi hade slipat och håkan skulle fixa motorn, men upptäckte att limmet var borta som han behövde för att fästa frostpluggen. Jävla shit också =( Men den hittar vi imorgon eller något sånt. Sen Sålde han en dumpventil till en kille.Medans Håkan fixade med att sätta fast den så lekte jag med Baily, ja Martin lekte också med honom och Josse.
Hur som helst blir de nu till att hämta grejerna i tvättstuga och sedan äta mat och tillsist hoppa in i duschen. Sen får man se vart kvällen slutar =)
Nu kommer det en söt liten bild på min älskling


(Baily halkade på en sten i vattnet och blev lite rädd, titta på svansen)


Just de glömde säga vad jag tyckte om Wallander filmen igår. Den var bra, men det är lite smått ironiskt att dom är inspelade i sverige. Jag håller ju nästan på att dö av skratt varje gång man ser något svenskt. Men de är värda att se.
Lite roligt att de filmerna har blivit så stora, till och med utomlands så att de gör dom på engelska också.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: