justbeccca

sjuk och uttråkad

Kategori: Allmänt

då vart de natten nu då. Jag har varit ute på en lång promenad mad baily nu på kvällen. Innan sista promenaden kom Josse och Håkan och hjälpte mig med Baily. Då Jag fick feber igår och idag mår jag skit och mitt hjärta dunkar i 390 när jag rör mig, skit jobbigt =( Sen så kollade dom på Bailys öga då jag på eftermiddagen upptäckte att hans ena öga var svullet och de rann vätska ur den. Så de åkte hem till Syrran carro och hämtade ögondroppar till honom och jag tror att de är bättre nu. Antagligen har han rivit sig själv med tassen. Men hur som helst fpr ju jag alltid panik när de gäller mitt hjärta Baily så jag satt nästan ocg grina här hemma när jag ringde till Josse och bad om hjälp. Jag är så rädd att förlora honom.

Men hur som helst har min dag inte varit lång och de har inte hänt i så mycket. Varit ute på några promenader med Baily, lagat  mat och sen sovit typ resten, är man sjuk så är man sjuk och då orkar man inte mycket. hehe
Käkat godis har jag gjort lite med, och druckit coca cola med is hela dagen. eller ska jag säga sanningen så har jag käkat upp isen och sen druckit colan:P haha som jag gjorde i natt.

Satt för en stundsen och chattade med min plastsyrra på facebook. Gud vad härligt att veta att hon lever. Har inte hört eller sett henne på några år. Hon är på väg till Nya Zeeland för att jobba, hon hade tröttnat på Irland. Kan jag förstå, bor man förlänge på samma ställe tröttnat man. Precis som jag har töttnat på denna staden. Vill bara flytta här ifrån, men som en kompis sa för ett tagsen: Det är vad man gör de till, jag trivs här. Då började jag tänka och jag började välja bort människor i mitt liv. Så nu har jag roliga, lätta och bättre vänner än dom jag umgick med förr. Speciellt en person. haha men den fattar ju noll ändå, kanske för att den håller påmed droger, inte vet jag. Men hur som helts så  efter att min kompis sa så till mig så ändrade jag på mig och ändrade inställning. Nu är stan lite roligare =) Sen träffar jag hela tiden nytt folk och de är roligt folk, de är ju bland de bästa. hih
Sen så har jag suttit och tänkt lite på farmor och farfar, gud vad jag saknar dom stundvis. Härliga minnen och de är ju allt man har kvar från dom typ, härliga minnen. Kommer aldrig glömma dom.

Nej nu blir de nog att sova till någon serie på tv i soffan. jag är dö trött, ska kolla runt lite först efter några snygga kläder och sedan natta mig själv.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: