justbeccca

Så roliga kompisar

Kategori: Allmänt

Jag fick ett sms förut där de stog:

Det säg i radion att en legend har dött och världen sörjer,
Så jag tänkte att det är nog bäst att jag hör av mig och
berättar att jag lever och mår bra =)
 
Jag skickade den till lite folk och som vanligt så ska ju självklart Mattias tjafsa emot och säga att han är legenden. Jag fick ganska många roliga svar från olika människor. hih


Dagen: Varit rätt lugn. Varit på tre promenader med Baily sen nio i morse, sen har vi bara slappat. Legat i sängen och degat. hehe Ne snart ska jag göra mig i ordning ska träffa mitt ex och hans hund vid kvart i fem på gubbholmen. Baily är ju typ uppväxt med den hunden, så jag tänkte att jag passar på att fråga om hundarna får leka nu.
Jag har en till grej att berätta, men den tar vi senare när jag vet lite mer. Nu ska jag byta kläder och så. Så jag är klar tills vi ska gå. ska göra kaffe också nu, för de blev jag sugen på.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: